söndag 30 maj 2010

Grattis alla mammor!


Jag hoppas att alla mammor blir firade lika bra på mors dag som jag! Jag fick ett hemgjort barnkort och Leilas nya bok: one more slice! Jag kan inte önska mig bättre firande eller härligare familj och jag är säker på att min bakmammekollega får ett lika bra firande av hennes härliga familj. För er som vill fira er mamma med något gott hembakat kan vi tipsa om tårtan ovan.

Eller varför inte lite pops.



Eller kanske pannacotta med jordgubbar.



Valmöjligheterna är oändliga, men visst är mamma värd något extra gott idag? Fast å andra sidan kan något extra gott även vara en stor blöt puss från sin lilla älskling...

1 kommentar:

  1. Jag måste verkligen testa att göra sånda där pops någon dag. De ser så gott ut! Kram på mors dag!

    SvaraRadera